Testování HoloLens 2 a Dynamics 365 Remote Assist v 10 evropských závodech významného dodavatele do automotive

Zákazník hledá řešení pro vzdálenou podporu a zefektivnění komunikace mezi svými závody po celém světě, pracovníky na home office, expertním centrem a externími dodavateli.

Mimo to plánuje brýle následně využívat i na další procesy – trénink, návody, logistika, vizualizace 3D dat v prostoru, aj.

NA ZÁKLADĚ POTŘEB ZÁKAZNÍKA JE ZVOLENO KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ

  • Brýle Microsoft HoloLens 2
  • Software Microsoft Dynamics 356 Remote Assist
  • Školení a uživatelské manuály
    pro jednotlivé případy použití
  • Uživatelská a technická podpora
  • Konzultace a expertiza

Každý měsíc dostane jiný závod jedny brýle pro testování v rozličných podmínkách – interiér, exteriér, výroba, čisté prostory aj.

Obrázek1

PŘÍPADY POUŽITÍ

  • Vzdálená podpora a troubleshooting
  • Opravy kritických zařízení
  • Natáčení záznamů materiálových toků a pracovních procesů
  • Dokumentace aktivit
  • Audity a nastavení kvality procesů
  • Vzdálená podpora expertního centra
  • Komunikace s externími dodavateli při instalacích zařízení a opravách
  • Workshopy

VÝZVY

  • Dopad technologie na bezpečnost práce – ve většině standardních prostředích jsou rizika práce s brýlemi HoloLens přirovnána k rizikům práce s mobilním telefonem či tabletem
  • Konektivita a kvalita internetu
  • Komfort při delším nošení
  • Prostředí s velkým hlukem, špinavá prostředí
  • Technické limity technologie – IP krytí, provozní teploty, aj.
hololens

PŘÍNOSY

  • Všeobecná spokojenost s rychlostí našich řešení pro jednotlivé případy
  • Adopce technologie překonala očekávání, již během 1-2 hodin pracují uživatelé samostatně
  • Atraktivita technologie motivuje zaměstnance k aktivnímu používání
  • Provádění interních a externích auditů v celém závodě
  • Snadná komunikace s dodavateli při řešení technických problémů na zařízeních
  • Zefektivnění pohotovostních zásahů techniků údržby
  • Vyšetřování nehod a mimořádných událostí společně se zodpovědnou osobou na místě
  • Snadné a praktické zaškolení a trénink
  • Ušetření cestovních nákladů díky efektivní komunikaci a vzdálené podpoře
  • Díky volbě kompletního Microsoft řešení je integrace do korporátní struktury snadná
  • Díky využívání Microsoft Teams je vzdálená podpora jednoduchá i pro uživatele bez HoloLens
Obrázek4

DALŠÍ KROKY

  • Pokračování v testování vzdálené podpory
    a dalších řešení testovíní v evropských závodech
  • Trénink a školení
  • Dynamics 365 Guides
  • Náročnější vizualizace 3D dat v prostoru
    (např.: nových strojů v prostoru před jejich doručením), dat z CAD, provozních dat ze strojů, vizualizace layoutů (např.: nové haly)
  • Kombinace s jinými brýlemi (RealWear HMT-1) a aplikacemi (TeamViewer Frontline)
  • Standardizace řešení a implementace do 50 závodů