Testování HoloLens 2 a Dynamics 365 Remote Assist v 10 evropských závodech významného dodavatele do automotive

Zákazník hledá řešení pro vzdálenou podporu a zefektivnění komunikace mezi svými závody po celém světě, pracovníky na home office, expertním centrem a externími dodavateli.
Mimo to plánuje brýle následně využívat i na další procesy – trénink, návody, logistika, vizualizace 3D dat v prostoru, aj.
NA ZÁKLADĚ POTŘEB ZÁKAZNÍKA JE ZVOLENO KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ
- Brýle Microsoft HoloLens 2
- Software Microsoft Dynamics 356 Remote Assist
- Školení a uživatelské manuály
pro jednotlivé případy použití - Uživatelská a technická podpora
- Konzultace a expertiza
Každý měsíc dostane jiný závod jedny brýle pro testování v rozličných podmínkách – interiér, exteriér, výroba, čisté prostory aj.


PŘÍPADY POUŽITÍ
- Vzdálená podpora a troubleshooting
- Opravy kritických zařízení
- Natáčení záznamů materiálových toků a pracovních procesů
- Dokumentace aktivit
- Audity a nastavení kvality procesů
- Vzdálená podpora expertního centra
- Komunikace s externími dodavateli při instalacích zařízení a opravách
- Workshopy
VÝZVY
- Dopad technologie na bezpečnost práce – ve většině standardních prostředích jsou rizika práce s brýlemi HoloLens přirovnána k rizikům práce s mobilním telefonem či tabletem
- Konektivita a kvalita internetu
- Komfort při delším nošení
- Prostředí s velkým hlukem, špinavá prostředí
- Technické limity technologie – IP krytí, provozní teploty, aj.

PŘÍNOSY
- Všeobecná spokojenost s rychlostí našich řešení pro jednotlivé případy
- Adopce technologie překonala očekávání, již během 1-2 hodin pracují uživatelé samostatně
- Atraktivita technologie motivuje zaměstnance k aktivnímu používání
- Provádění interních a externích auditů v celém závodě
- Snadná komunikace s dodavateli při řešení technických problémů na zařízeních
- Zefektivnění pohotovostních zásahů techniků údržby
- Vyšetřování nehod a mimořádných událostí společně se zodpovědnou osobou na místě
- Snadné a praktické zaškolení a trénink
- Ušetření cestovních nákladů díky efektivní komunikaci a vzdálené podpoře
- Díky volbě kompletního Microsoft řešení je integrace do korporátní struktury snadná
- Díky využívání Microsoft Teams je vzdálená podpora jednoduchá i pro uživatele bez HoloLens

DALŠÍ KROKY
- Pokračování v testování vzdálené podpory
a dalších řešení testovíní v evropských závodech - Trénink a školení
- Dynamics 365 Guides
- Náročnější vizualizace 3D dat v prostoru
(např.: nových strojů v prostoru před jejich doručením), dat z CAD, provozních dat ze strojů, vizualizace layoutů (např.: nové haly) - Kombinace s jinými brýlemi (RealWear HMT-1) a aplikacemi (TeamViewer Frontline)
- Standardizace řešení a implementace do 50 závodů