Díky vzdálené spolupráci se efektivita servisního týmu LASCAM zvýšila o 40 %
Zvyšující se složitost zařízení a procesů vyžaduje vysoce specializovanou pracovní sílu a trvalou spolupráci mezi prodejci a zákazníky při údržbě a optimalizaci zařízení v terénu. Proto se LASCAM snaží přinášet možnosti, jak zefektivnit své servisní služby a zvýšit zákaznickou spokojenost.
Chytré brýle s rozšířenou realitou umožňují servisním technikům kooperovat v reálném čase nezávisle na místě, kde se zrovna nacházejí. Díky tomu se efektivita servisního teamu zvýšila až o 40%. Zároveň to přináší zákazníkům nejen snížení nákladů na servis, ale také rychlejší diagnostiku problémů a sníženou dobu řešení.
Přínosy pro LASCAM
- Zvýšení efektivnosti servisního teamu a servisních služeb
- Zrychlení identifikace a řešení problémů
- Zlepšení komunikace s partnery
- Zvýšení spokojenosti zákazníků
- Zrychlení přenosu znalostí v teamu a zaškolení u juniornějších techniků
- Zkušenosti servisního teamu s novou technologií
- Okamžité sdílení servisních postupů mezi týmy v reálném čase
- Video záznam servisního zásahu
- Okamžitá návratnost investice
Přínosy pro zákazníky
- Snížení nákladů díky kratší době řešení problému a počtu vyjíždějících techniků
- Rychlejší diagnostika problémů a oprav
- Zvýšení First-time-fix-rate
- Snížení času odezvy externího servisního teamu a prostojů ve výrobě
- Video záznam servisního zásahu
- Kontrola kvality