Díky vzdálené spolupráci se efektivita servisního týmu LASCAM zvýšila o 40 %

Zvyšující se složitost zařízení a procesů vyžaduje vysoce specializovanou pracovní sílu a trvalou spolupráci mezi prodejci a zákazníky při údržbě a optimalizaci zařízení v terénu. Proto se LASCAM snaží přinášet možnosti, jak zefektivnit své servisní služby a zvýšit zákaznickou spokojenost.
Chytré brýle s rozšířenou realitou umožňují servisním technikům kooperovat v reálném čase nezávisle na místě, kde se zrovna nacházejí. Díky tomu se efektivita servisního teamu zvýšila až o 40%. Zároveň to přináší zákazníkům nejen snížení nákladů na servis, ale také rychlejší diagnostiku problémů a sníženou dobu řešení.

Přínosy pro LASCAM

  • Zvýšení efektivnosti servisního teamu a servisních služeb
  • Zrychlení identifikace a řešení problémů
  • Zlepšení komunikace s partnery
  • Zvýšení spokojenosti zákazníků
  • Zrychlení přenosu znalostí v teamu a zaškolení u juniornějších techniků
  • Zkušenosti servisního teamu s novou technologií
  • Okamžité sdílení servisních postupů mezi týmy v reálném čase
  • Video záznam servisního zásahu
  • Okamžitá návratnost investice

Přínosy pro zákazníky

  • Snížení nákladů díky kratší době řešení problému a počtu vyjíždějících techniků
  • Rychlejší diagnostika problémů a oprav
  • Zvýšení First-time-fix-rate
  • Snížení času odezvy externího servisního teamu a prostojů ve výrobě
  • Video záznam servisního zásahu
  • Kontrola kvality