Návody na provádění úkolů

intuitivní pracovní postupy přímo před očima operátora

xInspect-image-with-UI (1)
  • Úkony pravidelné údržby

  • Montážní postupy, instrukce

  • Kontrola kvality

  • Pravidelné inspekce

  • Trénink a zaškolování

  • Logistika a skladové hospodářství

  • Návody pro řešení servisních problémů

Příklady využití

TRÉNINK & ZAŠKOLOVÁNÍ

  • ​Zrychlení nástupu nových zaměstnanců​
  • Zkrácení doby proškolování​
  • Zvýšení účinnosti a kvality školení​
  • Okamžitý přístup ke zdrojům školení a instrukcím​
  • Zlepšení kontroly kvality během tréninku​
  • Neustálé zlepšování procesních kroků​ díky jednoduchým analýzám​
  • Jednoduchá administrace a škálovatelnost školících materiálů

INSPEKCE & KONTROLA KVALITY

  • Standardizování pravidelných inspekcí​
  • Optimalizace procesu a zvýšení konzistence
  • Vždy jasný záznam o provedené inspekci
  • Zajištění rychlých a přesných kontrol​
  • Úspora času u každé inspekce​
  • 100% eliminace chyb ručního zadání​
  • Eliminace papírových kontrolních seznamů
  • Zvýšení bezpečnosti​
  • Jednoznačná identifikace zařízení (QR kód, RFID, a pod.)

LOGISTIKA & SKLADOVÉ OPERACE

  • Efektivní nasměrování na konkrétní místa a akce pomocí headsetu namísto použití papírových výtisků
  • Zlepšení produktivity „pickerů“​, zvýšení výdejního výkonu​
  • Snížení chybovosti, cíl dosáhnout 100% přesnosti​
  • Zlepšení CAPEX ve srovnání s dřívější technologií skeneru​
  • Dosáhnutí „Bezpapírové digitální expedice” ​

Chytré brýle

Výběr správných chytrých brýlí záleží zejména na prostředí, použití a preferencích uživatelů.

Ukázky

Zrychlení expedice v Coca-Cola logistických skladech pomocí RealWear

Výstupní kontrola převodovky v Airbus Helicopters je díky chytrým brýlím rychlejší o 40%

Technici skupiny Rail Cargo Group provádí inspekci železničních vozů s chytrými brýlemi prostřednictvím hlasových příkazů

Technici v GE Renewable Energy vyrábí větrné turbíny pomocí chytrých brýlí o více než 30% rychleji

Software

Výběr správného software záleží zejména na plánovaném využití, vybraných brýlí a současné IT infrastruktuře u zákazníka.