Vzdálená spolupráce

pro okamžitou podporu vašich pracovníků i zákazníků

  • Vzdálené servisní zásahy ve spolupráci s dodavatelem

  • Opravy kritických zařízení

  • Operativní řešení problémů

  • Školení nových pracovníků

  • Instalace nových zařízení

  • Sdílení know-how mezi závody

  • Přejímky technologií

  • Audity

  • Factory tours

Jak to funguje

K vyřešení jakékoli situace potřebujete pouze chytré brýle a vzdáleného odborníka připojeného přes videohovor.

SPOLUPRACUJTE V REÁLNÉM ČASE

Během živé relace mohou oba uživatelé přidávat poznámky ke skutečným objektům pro jednodušší navádění při servisních zásazích.

ZAZNAMENEJTE RELACE

Všechny relace lze snadno zaznamenat a použít pro různé případy, od zajištění kvality až po produkci školicích programů, které využívají příklady z reálných situací.

SDÍLEJTE SOUBORY

Často se technici potřebují odkázat na manuály, schémata aj. Pouhým kliknutím mohou vzdálení odborníci odeslat soubor přímo do zorného pole uživatele.

Ukázky

Chytré brýle

Výběr správných chytrých brýlí záleží zejména na prostředí, použití a preferencích uživatelů.

Výhody

ZVYŠTE PRODUKTIVITU

Analýza chyb v reálném čase a rychlejší řešení problémů. Minimalizujte prostoje stroje a zvyšte produktivitu i návratnost investic

NEJVYŠŠÍ BEZPEČNOSTNÍ STANDARDY

Díky end-to-end šifrování, certifikovanému zabezpečení a dalším funkcím zabezpečení si můžete být jisti, že vy i vaši zákazníci budete vždy dobře chráněni.

SNIŽTE NÁKLADY

Snižte náklady na kontrolu, údržbu a opravy díky vzdálené spolupráci  s odborníky v reálném čase bez nutnosti náročného cestování.

ZVYŠTE SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ

Poskytujte zákazníkům výjimečné služby na světové úrovni nezávisle na místě, kde se nacházejí díky chytrým brýlím.

Software

Výběr správného software záleží zejména na plánovaném využití, vybraných brýlí a současné IT infrastruktuře u zákazníka.